Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
Modernisaatiomurroksen kaupalliset merkit
15,00 €
Varastossa
SKU
951-746-523-8
Kortti, Jukka
Modernisaatiomurroksen kaupalliset merkit. 60-luvun suomalainen televisiomainonta. Julkaisu + CD-levy
Suomalaisen Kirjallisuuden Seura
Bibliotheca Historica 80
Helsinki 2003, 455 s.
Modernisaatiomurroksen kaupalliset merkit. 60-luvun suomalainen televisiomainonta. Julkaisu + CD-levy
Suomalaisen Kirjallisuuden Seura
Bibliotheca Historica 80
Helsinki 2003, 455 s.
Huom. sisältää julkaisun ja CD-levyn. Kortti tarkastelee tutkimuksessaan Suomen kansainvälisestikin vertailtuna rajua sotien jälkeistä modernisaatiota televisiomainonnan tekemisen ja toteutuksen kautta. Kortti yhdistää 60-luvun murroksessa keskeiset ilmiöt, kulutuksen kasvun ja television. Kortin tutkimus on samalla matka suomalaisen mainonnan, markkinoinnin ja elokuvan tekemisen kehitykseen. Kirja valaisee mm. 60-luvun suomalaisten arkea, sukupuolten esitystapaa, vaurastumista, amerikkalaistumista, nuorisokulttuuria, kansainvälistymistä, politiikkaa ja taloutta.
ISBN | 951-746-523-8 |
---|---|
ISSN | 1238-3503 |
Kustantaja | Suomalaisen Kirjallisuuden Seura |
Sarja | Bibliotheca Historica |
Painovuosi | 2003 |
Julkaisun kansi | Pehmeäkantinen |
Sidontatapa | Nidottu |
Kielet | suomi |
Tieteenalat | Historia, Informaatiotutkimus, Taloustiede, Tiedotustutkimus |