Vi använder cookies för att göra din upplevelse bättre. För att följa det nya direktivet om e-integritet, behöver vi be om ditt medgivande att sätta cookies. Läs mer.
Modernisaatiomurroksen kaupalliset merkit
Special Price
12,00 €
Normalt pris
15,00 €
I lager
SKU
951-746-523-8
Kortti, Jukka
Modernisaatiomurroksen kaupalliset merkit. 60-luvun suomalainen televisiomainonta. Julkaisu + CD-levy
Suomalaisen Kirjallisuuden Seura
Bibliotheca Historica 80
Helsinki 2003, 455 s.
Modernisaatiomurroksen kaupalliset merkit. 60-luvun suomalainen televisiomainonta. Julkaisu + CD-levy
Suomalaisen Kirjallisuuden Seura
Bibliotheca Historica 80
Helsinki 2003, 455 s.
Huom. sisältää julkaisun ja CD-levyn. Kortti tarkastelee tutkimuksessaan Suomen kansainvälisestikin vertailtuna rajua sotien jälkeistä modernisaatiota televisiomainonnan tekemisen ja toteutuksen kautta. Kortti yhdistää 60-luvun murroksessa keskeiset ilmiöt, kulutuksen kasvun ja television. Kortin tutkimus on samalla matka suomalaisen mainonnan, markkinoinnin ja elokuvan tekemisen kehitykseen. Kirja valaisee mm. 60-luvun suomalaisten arkea, sukupuolten esitystapaa, vaurastumista, amerikkalaistumista, nuorisokulttuuria, kansainvälistymistä, politiikkaa ja taloutta.
| Förläggare | Finska Litteratursällskapet |
|---|---|
| ISBN | 951-746-523-8 |
| ISSN | 1238-3503 |
| Publikationsserie | Bibliotheca Historica |
| Sarjanro | 80 |
| Tryckt (år) | 2003 |
| Publikationens omslag | Mjuk pärm |
| Bandtyp | Häftad |
| Språk | finska |
| Vetenskapsgrenar | Historia, Informationsvetenskap, Ekonomi, Massmedieforskning |
