Media & viestintä

40,00 €
I lager
SKU
105-VSK-38
Media & viestintä. Vuosikirja 2015
Päätoim. Iiris Ruoho
Media- ja viestintätieteellinen seura Mevi
Tampere 2016, 228 + summaries s.
Sisältää mm. artikkelit: Timo Harjuniemi, Juha Herkman & Markus Ojala, Eurokriisin politisoituminen suomalaisissa sanomalehdissä; Laura Ahva & Mervi Pantti, Amatöörikuvien läheisyys kriisiuutisissa toimittajien ja yleisön tulkitsemina; Pekka Mertala, Kolmas tila suhteisuuden näyttämönä – mediaviitteet ja läheisten nimet yhteisöllisyyden osoittajina esiopetusikäisten lasten luovassa kirjoittamisessa; Heidi Keinonen, Televisio- ja tuotantoyhtiöiden haasteet ja mahdollisuudet monimediaalisessa ympäristössä; Juha Herkman, Pelkkää retoriikkaa? Populismin kehykset Helsingin Sanomissa ja Ilta-Sanomissa vuoden 2011 eduskuntavaalien yhteydessä; Pertti Vehkalahti, Pohjoisen ydinmylly. Fennovoima kolmessa suomalaisessa sanomalehdessä 2007–2013; Tommi Aho & Pekka Isotalus, Symbolisen konvergenssin teoria Twitter-tutkimuksen välineenä: tapaus #nokia; Minna Saariketo, Neuvotteluja sosiaalisen median arkkitehtuurisesta vallasta. Käyttäjien ja ei-käyttäjien suhtautuminen Facebookiin teknologiavälitteisenä tilana; Janne Matikainen & Mikko Villi, Aktiivinen yleisö? Tutkimus yleisön asenteista sisällön tuottamista ja jakelua sekä verkossa osallistumista kohtaan; Jukka Jouhki, Venäjä, Ukraina ja sumea länsi: Banaali oksidentalismi Helsingin Sanomissa; Jarkko Kangas, Markus Ojala & Mervi Pantti, Lännessä olemme, itään katsomme. Ukrainan kriisin kehykset ja Venäjän esitykset suomalaisissa mediakuvissa; Jukka Pietiläinen, Glamourin markkinamiehet: kiiltopaperilehdet Venäjällä
Mer information
ISSN 1798-3827
Förläggare Media- ja viestintätieteellinen seura Mevi
Serier Media- ja viestintä. Vuosikirja
Tryckt (år) 2016
Publikationens omslag Mjuk pärm
Bandtyp Häftad
Språk finska, engelska
Vetenskapsgrenar Massmedieforskning
för vetenskapen logoför vetenskapen logo
Copyright © Vetenskapliga samfundens delegation.