Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
Rethinking mass tourism
26,00 €
Varastossa
SKU
978-952-62-0840-4
Vainikka, Vilhelmiina
Rethinking mass tourism. Professional discourses of contemporary mass tourism and destinations
Pohjois-Suomen Maantieteellinen Seura
Nordia Geographical Publications 44:2
Oulu 2015,
Rethinking mass tourism. Professional discourses of contemporary mass tourism and destinations
Pohjois-Suomen Maantieteellinen Seura
Nordia Geographical Publications 44:2
Oulu 2015,
Mass tourism is a concept that has been used for decades in academic and public travel discussions, and thus it serves a purpose. Mass tourism is often used to refer to the early phases of air-based mass tourism since the 1960s, concerning the remarkable growth in tourist numbers, democratization of tourism, standardization of products and societal transformations. The thesis contributes a conceptualization of mass tourism by addressing the academic discourses of mass tourism and discursive practices of professional social groups.
ISBN | 978-952-62-0840-4 |
---|---|
ISSN | 1238-2086 |
Kustantaja | Pohjois-Suomen Maantieteellinen Seura |
Sarja | Nordia Geographical Publications |
Painovuosi | 2015 |
Julkaisun kansi | Pehmeäkantinen |
Sidontatapa | Nidottu |
Kielet | englanti |
Tieteenalat | Maantiede |