Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
Idäntutkimus 2011:2
8,00 €
Varastossa
SKU
155-IT-18:2
Idäntutkimus 2011:2. Julkisuus
Toim. Markku Kangaspuro
Venäjän ja Itä-Euroopan tutkimuksen seura
s.l. 2011, 91 s.
Toim. Markku Kangaspuro
Venäjän ja Itä-Euroopan tutkimuksen seura
s.l. 2011, 91 s.
Sis. artikkelit: Jukka Pietiläinen, Venäjän muuttuvat mediamarkkinat; Saara Ratilainen, Kuluttajalehti ja nykyvenäläinen lukemisen kulttuuri; Katja Koikkalainen, Ulkomaiset brändit Venäjän sananvapauskentällä; Svetlana Pasti, Journalismi ja kaupungistuminen nyky-Venäjällä; Markku Lonkila, Sananvapaus, sosiaalinen media ja kansalaisaktivismi Venäjällä; Salla Nazarenko, Kandenlaista nationalismia?
| Kustantaja | Venäjän ja Itä-Euroopan Tutkimuksen Seura |
|---|---|
| ISSN | 1237-6051 |
| Sarja | Idäntutkimus |
| Sarjanro | 2011:2 |
| Painovuosi | 2011 |
| Julkaisun kansi | Pehmeäkantinen |
| Sidontatapa | Nidottu |
| Kielet | suomi |
| Tieteenalat | Politiikan tutkimus |
